søndag den 10. august 2014

Før-billeder

Jeg øver mig i at fotografere. Det har ikke interesseret mig før, men nu har jeg jo fået brug for fine billeder til min blog:-)

Jeg ser pludselig motiver rundt omkring som jeg ikke lagde mærke til før og kan finde på at gå ud i haven og fotografere, fordi lyset er godt!

Det er sjovt at lære noget nyt og indtil videre har jeg lært, at et godt motiv, godt lys og mange forsøg er en god start:-)

Her er et par før-billeder, så er der lidt at sammenligne med, hvis jeg er blevet super-skrap om et år;-)




2 kommentarer:

  1. Skønne farver, og hvad er det for en skærm plante?

    SvarSlet
  2. Hej Ellen Kathrine
    Tak for dine kommentarer rundt omkring. Dem blev jeg rigtig glad for! Skærmplanten er en storskærmet kongekommen (købt hos Isabellas). Den er let at så og blev hvid, da den sprang ud. Meget fin.

    KH Lisbet

    SvarSlet