onsdag den 13. august 2014

Jeg plejede at være en folk godt kunne lide...



Jeg talte med en ven. Ikke en jeg har tæt kontakt med, men en jeg holder af. Livet er svært hos dem og har været det længe. På den der måde, hvor det bliver ved og ved, og det er svært at få øje på løsningerne.
Da var det, at hun sagde det: "hvad er der galt med os? folk plejede da godt at kunne lide os!"

Det slog mig, fordi jeg så tit  (i min sygdoms-skabte ensomhed) har sagt til mig selv: "Jeg er ikke mærkelig, jeg plejede at være een folk godt kunne lide..."

En ting er, hvordan livet var og hvordan du så dig selv, da livet gik godt. Noget helt andet kan være, hvordan du ser dig selv, når forhindringer, ensomhed og svære omstændigheder har sat sit præg på din sjæl.

Derfor har jeg sådan lyst til at sende en stor virtuel krammer afsted til dig, som lider! Det er ikke dig, der er noget i vejen med. Det er livet, der er galt! Med smerte følger nemt ensomhed, men det gør ikke dig til et mærkeligt menneske<3


2 kommentarer:

  1. Den tager jeg lige ind i hjertet. Tak <3

    SvarSlet
  2. Det glæder mig! En stor varm krammer til dig <3

    SvarSlet