torsdag den 25. september 2014

Det var sindsygt! ...







"Det var sindsygt! Det var helt mørkt og jeg var mega bange!!"


Fortalt med drama og stor begejstring af min syv-årige. Sådan kan det gå, når man vover sig på eventyr længere og længere ind i grantræernes mørke :-)



Vi skulle finde kastanjer, men kun én kastanje lå der under de store træer. Så far måtte lege stærk mand og op og ryste træer - og så var der kastanjer!

Men.... Hvordan får man dem ud, far?


De blev banket ud, blev de!


Vi var i skoven og jeg elskede det. Jeg har tidligere, blandt andet her skrevet om, hvilken glæde det er for mig med disse små eventyr.
På ingen måde en selvfølge, men tværtimod i lang tid et stort savn.

Små stunder fyldte med liv. Enkelt, intet voldsomt og dramatisk, men meget meget værdifuldt  <3

6 kommentarer:

  1. "Enkelt, intet voldsomt og dramatisk, men meget meget værdifuldt" - jeg er så enig med dig. Det er disse stunder vores liv skal have mange af :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Miri

      Tak for din kommentar! Nemlig, mange stunder som disse :-)

      Slet
  2. Sidder her med et stort smil:-D og glædes over at læse hvad du fortæller!

    SvarSlet
    Svar
    1. Smil, Tak skal du have Anette, det er jeg glad for at høre :-)

      Slet
  3. De små eventyr og de små glimt af ren lykke - det må være det livet går ud på :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Vibe

      Tak fordi du kigger forbi :-) Ja, der er noget specielt ved de stunder, som ikke nødvendigvis er vilde, men "bare" særlige :-)

      KH Lisbet

      Slet