torsdag den 16. oktober 2014

Oktober




Oktober er lidt en sælsom blanding af på den ene side efterår med tydeligt forfald og smukke gyldne farver og på den anden side stædige sommerblomster, roser og dahlier som vidner om sommer og stadig bidrager med fine farver.

Mens efteråret mest er udenfor pynter sommerblomsterne også indenfor - og er meget fotogene.

Jeg har nemlig fået nyt kamera: Canon EOS 100 D og sikke en fornøjelse!  Ikke overraskende tager det bedre billeder end det Canon lomme-kamera jeg har fotograferet med indtil nu :-)
Det glæder jeg mig virkelig over, så her kommer en lille kavalkade af billeder fra de sidste dage!
















8 kommentarer:

  1. Hej Lisbet!
    De første par billeder er da bare efterårshygge når det er bedst, ikke noget så godt som hjemmebagte boller:-) Smukke billeder taget med dit nye kamera, her bruges også canon, og jeg er vild med det stykke legetøj det er:-) Rigtig god fornøjelse med dit!
    Hilsner fra Anette

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Anette

      Ja, varme boller er efterårs-hyggeligt :-) Tak! Det gamle kamera tog også fine billeder - udendørs i solskin :-) så jeg glæder mig over, at det her er lidt mere fleksibelt!

      KH Lisbet

      Slet
  2. Super skønne billeder. Tillykke med dit nye kamera, det skal du nok komme til at elske mere og mere efterhånden som det bliver en del af den måde du ser på.

    Jeg blev super glad for din dejlige mail. TAK. Tak fordi du tog dig tid til at skrive og tak fordi du læser med på Badut. Begge dele betyder meget for mig.

    SvarSlet
  3. Mange tak, kære Marina og selv tak med hensyn til mailen. Jeg glæder mig over den dejlige korrenspondance, der kom ud af det! .

    KH Lisbet

    SvarSlet
  4. Hej søs:-) Jeg bare ELSKER dine billeder, og så skriver du så smukt<3

    SvarSlet
  5. Kære Søs
    Du er skøn. Jeg er så forkælet, at jeg har dig som synes at det meste jeg foretager mig er fantastisk! Tak!!
    Stort kram til dig <3

    SvarSlet