torsdag den 5. februar 2015

Det her er også mit liv






Sidste uge var svær, som jeg skrev om her: At ville det man ikke kan. Det er denne for så vidt også, men midt i frustrationerne faldt jeg over denne lille billed-kavalkade på min facebook profil med ordene: "Mor tegnede en skør historie. Det var sjovt! :-)" og det var det virkelig! 

Det her er heldigvis også mit liv. Skønne, skønne piger.

Jeg fandt også dette billede af mit trekløver i en situation, jeg har set dem i masser af gange. De her tre elsker nemlig tegnefilm :-)  


Sikken velsignelse. Så megen lykke og kærlighed samlet i en sofa!


Jeg tænker lidt over glæde for tiden (måske tænker jeg i det hele taget for meget? ;-)) Hvad er det, der gør mig allermest glad - på det her sted i livet? Hvad er det som kan lade sig gøre? 

Nogle af de samme tanker har Hazel fra Bedårdyret gjort sig i et dejligt indlæg om ægte glæde og livskvalitet i "Hvad jeg taler om, når jeg taler om at ønske". Bedårdyret er en meget smuk, stille og poetisk blog jeg ikke har fulgt så længe, men allerede er meget glad for at følge. Så jeg kan anbefale et smut forbi hendes kloge ord :-)

Ønsker dig en god dag! KH fra Lisbet



10 kommentarer:

  1. Arh men det er da også skønne og meget livsbekræftende billeder. Hvor ser i alle glade og søde ud. Og god dag til dig også Lisbet.

    SvarSlet
    Svar
    1. Smil, sikke en sød kommentar. Tusind tak, Liv:-)

      Slet
  2. Svar
    1. Tak skal du have. Mange tak for din hilsen:-)

      Slet
  3. I de der livsglimt ligner det et skønt liv! :) Og tak for tip, så røg der lige en blog mere på listen :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det skønne får ikke det svære til at gå væk, men det er absolut en vigtig del af historien og de her tre er det allerbedste jeg har! :-)
      Hyggeligt at du også kan lide Bedårdyret :)

      Slet
  4. Heldigvis at livet også er sådan, det ser utrolig hyggeligt ud, og sjovt:-)
    Ha en god dag Lisbet!
    Hilsner fra Anette

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja. Det er ikke fordi jeg sidder og tegner skøre historier i tide og utide, men det der blev en lille særlig stund. Jan fangede mange forskellige ansigtsudtryk på Alberte med kameraet og jeg blev selv overrasket over, hvor sjov jeg var ;-)
      Tak i lige måde, Anette!

      Slet