mandag den 18. januar 2016

Godt nytår ;-) og ynglinge fra 2015




Nå men godt nytår ;) Blogjuleferien blev lidt længere end beregnet, men nu er jeg klar til at starte op igen. Jeg skrev et indlæg i hovedet tidligere på måneden om årsskifte, om at hælde mere til "Fuck you 2015" end "Thank you 2015", om et helt nyt dugfrisk år, om nye begyndelser og om, at januar er tiden for drømme og rene hjerter. Det var selvfølgelig helt vildt godt ;) men siden vi nu er helt fremme ved den 18. har jeg droppet det.

I stedet har jeg samlet en håndfuld af personlige favoritter. "Tættest på mit hjerte i 2014" kaldte jeg det tilsvarende indlæg sidste år. Overskriften i år er knap så inderlig, men indholdet er det samme: nogle af de indlæg jeg holder særligt af fra året, der er gået. Lidt blandet liv 2015 :-)


Er et hjertebarn! Det er et emne, jeg længe havde haft lyst til at skrive om og jeg blev tilfreds med resultatet.

En kærlighedserklæring til min elskede! Et kærlighedsbrev af den personlige, men ikke kun lyserøde slags. 

Jeg elsker tulipaner og har som regel rimelig mange i haven. Dette indlæg er en kavalkade af mange smukke plus mine dejlige piger! 

Jeg hygger mig meget med at blogge, når det, jeg skriver, er en blanding af noget meget personligt og lidt mere generelle småfilosofiske betragtninger :-)

Dette indlæg holder jeg af, fordi jeg holder af billederne. Jeg synes, det er rigtig hyggeligt at fotografere mine piger og satser på, at der bliver meget mere overskud til det i 2016!


Ha en god dag :-)

     

12 kommentarer:

  1. Velkommen tilbage - og godt nytår (eller er det for sent at sige nu?). Håber du har haft en dejlig pause. Det er altid et godt tegn, når man begynder at skrive indlæg i hovedet. Så er man mere klar til at komme tilbage. Sådan er det i hvert fald for mig :-) kh. Birgitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Birgitte. Ja, det er rigtig nok. Når indlæggene begynder at skrive sig selv i mit hoved er det et tegn på spirende blog-overskud. Sådan har jeg det også, selvom det så ikke er alle de hele og halve indlæg, der når helt frem :-)
      Kh Lisbet

      Slet
  2. Glæder mig til at læse dine indlæg her i 2016- og kunne nikke genkendende til overskrifterne i opremsningen om et år :-) Keep up the good work kan man vel sige ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak. Ja, jeg ved, du var her hele 2015 :-) Det er jeg meget taknemmelig for. Satser på mere "Thank you" end "Fuck you" i opsummeringen af 2016! Men det tror jeg nu også på :-)
      Kh Lisbet

      Slet
  3. Kære Lisbet!
    Jeg er også glad for at du er tilbage! Jeg er personlig fan af indlægget 'Man bliver tilbudt mest kærlighed...'. Jeg kender virkelig godt den følelse af at være ultra sprød og modtagelig overfor alt, og bryde sammen over venlige handlinger. Du får det beskrevet rigtig fint!! Og Lisbet: Jeg er VILD med dine billeder!!
    Jeg håber 2016 bliver et godt år for dig!
    Kærligst, mig.

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære dig
      Det glæder mig at du kunne lide det. Personligt er jeg ved lidt at udvikle det til en sport/god vane også at tænke: "hvem er glemt?" Og ikke kun løbe mod det akutte og indlysende, hvis jeg har lidt opmærksomhed eller chokolade at dele ud af! Det er helt utroligt så glad man kan blive af at blive husket.
      Og tak :-) med hensyn til billederne. Det glæder mig!
      Et godt år over hele linjen. Skal vi ikke bare bestemme det?
      Kærligst mig

      Slet
  4. Jeg melder mig i heppekoret (naturligvis). Dejligt at du er på igen - sikkert on/off lige som os andre. Glæder mig til at vi tager endnu et blog-år sammen ;) Kh. Liv

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er det altså bare super hyggeligt med et heppekor! Tak for velkomsten. Ja, det bliver rigtig hyggeligt :-) Jeg ved faktisk ikke hvor længe du har blogget? Men det kan jeg vel lure mig til på bloggen.
      Kh Lisbet

      Slet
  5. Velkommen tilbage i blogland, personligt er jeg glad for, at du er retur. Har savnet dine vedkommende og tænksomme livsglimt. Helt enig, når man skriver indlæg i hovedet, er det på side at sætte sig ved skærmen. Rigtig godt nytår Lisbeth, jeg ønsker dig virkelig alt det bedste :-)
    Kærlig hilsen
    Rikke

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak Rikke. Det glæder mig, at du har lyst til at læse med på mine tanker! Ja, jeg har ikke haft overskud til det før nu, men nu er jeg klar igen :-)
      Af hjertet tak <3

      Slet
  6. Godt nytår og velkommen tilbage fra juleferien :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak og også godt nytår til dig :-) Det er sjovt som jul og nytår allerede begynder at føles lidt fjernt, synes jeg.

      Slet