fredag den 19. februar 2016

Kort og blandet


 


  • Mine fem søskende og jeg har en gruppe på messenger. Vi skriver nogle gange godmorgen og godnat og sender klistermærker til hinanden. Det er super hyggeligt og lidt som at være med i en hemmelig klub :o) Eneste ulempe er, at folk, der pt. bor i Afrika og Australien, blærer sig med vejret!

  • Det er liiidt surt, at det tøj, der bliver ved med at være bare en lille smule for småt passer ens datter perfekt. Til gengæld er det super hyggeligt, at hun faktisk har lyst til at arve det!

  • Til gengæld er mine fødder nu officielt mindst, så jeg kan arve hendes sko.

  • Den otte-årige fik den ide at hjælpe sin far til valentinesdag og fremstillede et kærlighedsbrev underskrevet "venlig hilsen Jan". Der er alt for få kærlighedsbreve, der slutter med "venlig hilsen"!

  • Det var bare det, jeg ville sige... det, og så rigtig god weekend!




12 kommentarer:

  1. Hahahahahaha. Åh hvor godt "med venlig hilsen". Og jeg er sikker på at Jan også er venlig, så det er da klart! ☆
    Så hyggeligt med jeres Messenger-gruppe. Kan jeg lide. 5 søskende?!
    Er dog lidt mystificeret over hvordan du arver sko efter en, der har større fødder end dig. Vat i snuden?!
    Ha en dejlig lørdag. Kh. Liv

    SvarSlet
    Svar
    1. Meget venlig mand ja :-) Jeg syntes også, at det var sjovt. Der er så meget, man ikke tænker over, før noget helt åbenlyst ser forkert ud!

      Ja, der er en lille smule barndom over lige at sige godnat til sine søskende! Fem søskende og dem jeg har er virkelig et fund, så jeg føler mig meget heldig!! En af dem deler vi med hans biologiske familie, men ellers har vi alle de samme forældre.

      De sko hun lige er vokset ud af, passer mig. Men jeg kan godt se, at det ikke er så langsigtet en fornøjelse! ;-)
      ange tak og i lige måde søde Liv!

      Slet
  2. Svar
    1. Jeg blev i rigtig godt humør af din kommentar :-)
      Ha en god dag Anette!

      Slet
  3. Charlie (8 år) og jeg passer sko sammen. Når han skal have nye sko prøver jeg dem bare på, for at tjekke om de nu også passer o.O
    Det varer ikke længe før jeg officielt har husets mindste fødder

    SvarSlet
    Svar
    1. Snedigt trick med skopasningen :-D - så længe det varer.
      Nej, når du bliver overhalet af Charlie er der nok ikke så meget at gøre!
      Tak for din kommentar :-)

      Slet
  4. Som en meget sen kommentar vil jeg sige, vær glad for det med skoene. Det er ikke sjovt når ens drenge snupper ens Nike Free ;) håber du har det godt. Kh Birgitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det kan godt være det er godt nok at have sin skostørrelse for sig selv ;-) selvom mine småslidte lædersko, som jeg egentlig var træt af, pludselig så lidt mere cool ud, da hun plagede om, om hun ikke måtte arve dem!
      Tak for din hilsen :-)

      Slet