tirsdag den 1. marts 2016

Nu begynder det!




I dag er det forår. Sådan er reglerne! Det er nu, det begynder. Hvordan vejret er udenfor er helt og aldeles ligegyldigt. Her hos mig er der frost, men pyt da med det. Vi ved, det er på vej!

Hvis forventningens glæde er den største, må dette være et af de bedste tidspunkter på året, for lige nu ligger det hele foran os: forår, sommer, sensommer. Klar til at blive levet, brugt og nydt. Jeg har samlet lidt billeder fra sidste år til at minde om, hvad vi har i vente - i hvert fald de af os, der godt kan lide blomster :-)   










Det sekund Isabella opdager en edderkop på sin skulder. Det næste sekund har jeg desværre ikke et billede af... 




Trampolin-glæde


Bare fordi hun er cute :-)



   


Vi er klar!



18 kommentarer:

  1. Jubii! Forårsblomster gør glad i hjernen.

    - Anne www.venterpaavin.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, sådan har jeg det også :-)

      Slet
  2. Åh! Skønne, skønne billeder. Føler mig helt beruset ved tanken om dejlige forårsblomster, lune sommeraftner og duftende sensommerdage.
    Hilsen Elna

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det lyder også skønt i din beskrivelse :-)

      Slet
  3. Åh skønne billeder :) jeg glæder mig til alle de flotte farver og dufte. Kom forår! Kh Birgitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, kom forår! Det er så dejligt at vide, at nu er det på vej - uanset hvad.

      Slet
  4. Dejligt! Tak for denne reminder om de lysere tider, vi går i møde :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Lyse, varme, solrige dage fra nu af og til oktober! Det er klart :-)

      Slet
  5. Tak tak tak for forårs- og sommerglimt. Hvem er mon ikke glad for blomster?! Skønne blomster, smukke piger og dejlig trampolinglæde. Tak. Kh. Liv

    SvarSlet
    Svar
    1. Velbekomme ;-) Jeg blev også helt forventningsfuld af at bladre igennem mine -ret mange - blomster og havebilleder fra sidste år!

      Slet
  6. Skønt indlæg med smukke billeder, bliver helt glad af det! Dejlige piger i har:-) Og ja foråret er godt på vej, og der er lyst igen:-))))))

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :-) Ja, det er så dejligt med lyset og de små ting, der pipler op af jorden!

      Slet
  7. Flotte billeder:o) Og smukke piger:) Ja, forår er dejligt.

    SvarSlet
    Svar
    1. :-) Ja, det er så dejligt - også selvom der lige nu ligger sne udenfor!

      Slet
  8. Super dejlige billeder..
    Kan næsten ikke vente mere, vil bare gerne ha noget forår nu.. :P

    Knus <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Helt enig :-) Sæt i gang forår! <3

      Slet
  9. Du har jordens kæreste børn.
    Kh fra Laila: )

    SvarSlet