fredag den 22. april 2016

Det her er sjovt!

Man kan lære mange ting af at blogge. Om dyr for eksempel. "Er katte dumme?" spurgte jeg på et tidspunkt. "Ja" svarede kommentarfeltet ...  eller ... jeg lærte i hvert fald, at vores kat vist ikke er et helt usædvanligt mærkeligt væsen, men måske nærmere en ret almindelig kat!

Hulebo tippede dengang om en video, som jeg selvfølgelig gerne ville se. Det fik jeg ikke gjort, men det har jeg gjort nu! Det er altså sjovt. Jeg er nu helt sikker på, at vores Teddy Brown virkelig er en kat - og med sikkerhed ikke en hund :-)








4 kommentarer:

  1. Hahahahahahahahahaha. Den er god. Virkelig god. Tak for grinet. God weekend.

    SvarSlet
    Svar
    1. Velbekomme ;-) Tak i lige måde Liv!

      Slet
  2. Hej Lisbeth: )
    Jeg kan desværre ikke afspille videoen (lyden er i stykker på min computer). Ærgeligt, for den lyder sjov: )
    Noget andet, jeg har tænkt på, er, om du kender bogen: Slangetæmmeren, skrevet af Jørgen Schiønning? Hvis ikke du gør, kan jeg varmt anbefale den. Den handler om forfatteren selv, en læge, som har fået ALS. Den er trods sit tema, meget let. En lille bog. Og en meget sej bog. Både du og jeg har ikke en situation, som er så alvorlig som hans, men som kronisk syg - og bare som menneske - kan man få rigtig meget glæde - og mod! - af at læse den, tænker jeg. Det fik jeg i hvert fald. Forfatteren er rørende, sej og kan vise en vej frem. Og det er guld værd for så mange, i krisetider.
    Sender dig et varmt kram og forårshilsener, fra Laila.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Laila!
      Det synes jeg, at den er i hvert fald ;-)

      Nej, den kender jeg ikke, men den lyder god, googlede den også lige - og at du anbefaler den har jo vægt - så den vil jeg helt sikkert opsøge. Mange tak for tippet!

      Stort kram og forårshilsen tilbage :-)

      Slet