tirsdag den 3. januar 2017

2017. Det er OK




Alberte og mig ;)


Lige omkring nytårsaften sidste år læste jeg, under et idyllisk foto på Instagram, denne lille sætning: "Thank you 2015. Welcome 2016". Jeg læste det og så begyndte jeg at grine! Faktisk grinede jeg af det flere gange de følgende dage. Thank you 2015 ....

2015 var et absurd dårligt år for os som familie. Absurd dårligt. Primært på grund af min egen situation, men også af andre årsager. Tak var ikke et ord, der lå ligefor.

I år er jeg ikke uden tak. Slet ikke. Vi lever stadig på mange måder et absurd og mærkeligt liv, men vi er ikke, hvor vi var for et år siden. Vi er et bedre sted. Et mere håbefuldt sted. Væsentlige ting har løst sig eller går fremad og selvom jeg stadig lever isoleret, kan jeg alligevel mærke, at der er noget, der er ved at ændre sig. Jeg føler mig tættere på livet.

Så 2017 er ok med mig. Jeg føler mig nogenlunde klar og forhåbningsfuld overfor det nye år. Må det blive et godt år med megen lykke og glæde, mange gode stunder i et ikke-perfekt liv. Megen taknemmelighed og forhåbentlig fremskridt.

Et godt år her hos os - og hos dig! Rigtig godt nytår
KH Lisbet  



22 kommentarer:

  1. Godt nytår Lisbet - jeg håber 2017 bliver et endnu bedre år for dig og familien. Optimisme er i luften. Kh. Birgitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak i lige måde Birgitte - og tak! og ja, optimisme er i luften, sammen med en helt masse andet, men dog :)

      Kh Lisbet

      Slet
  2. Et håbefuldt sted er godt at være ❤️... Er glad for at du stadig er i Blogland!
    Ønsker dig et rigtig godt 2017!

    SvarSlet
  3. Og rigtig god nytår til dig, Lisbet. Dejligt at høre at 2016 har været bedre end 2015. Så jeg krydserfletningerne for at udviklingen fortsætter - og at 2017 dermed kommer til at føles mindre absurd end de foregående år. Stay cool! (elsker den lille video).

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak skal du have /ks! Ja det har det helt sikkert. Tak for krydsede fletninger. Absurd er ikke et ord, man har lyst til at benytte alt for mange år i træk!
      Alberte og hendes veninder laver mængder af de der videoer. Her er jeg lige med ;)

      Slet
  4. Lyder så dejligt, Lisbet! Rigtig godt nytår til alle ❤️

    SvarSlet
  5. Jeg sender mine allerbedste nytårsønsker for dig og håber, der må vente dig og din familie mange positive stunder i 2017. Jeg læser med glæde dine blogindlæg, og jeg håber, du får overskud til at skrive.

    Hilsen Elna

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak skal du have Elna! Jeg vil også ønske dig et rigtig godt nytår. Tak for dine altid dejlige kommentarer. Dem glæder jeg mig over!

      KH Lisbet

      Slet
  6. Godt nytår til dig og din familie:-) dejlig video der :-)smil og solskin herfra!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Ellen Kathrine og i lige måde! Smil og snevejr tilbage :-)

      Slet
  7. Kære Lisbet, Rigtig godt nytår til dig og din familie, jeg håber 2017 bliver mildere og de håbefulde takter breder sig som ringe i vandet. Det glæder mig du er tilbage i blogland.
    kærlig hilsen Rikke

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Rikke
      I lige måde!Tak for de gode ønsker. Det håber jeg virkelig også! og tak <3

      Slet
  8. Kære Lisbet!
    Hvor bliver jeg varm om hjertet af at læse dit indlæg, det er så dejligt at høre der er håb og bedring hos dig/jer.
    Kærlige hilsner med ønsket om et godt-godt nytår fra Anette

    SvarSlet
  9. Kære Anette
    Tak for hjertevarmen! Vi har stadig meget store udfordringer, men ja bedring og jeg håber virkelig 2017 bliver det år, hvor det for alvor vender!

    Også kærlig hilsen til dig. Må det blive et godt år også for dig og dine nye tiltag <3

    SvarSlet
  10. Lidt forsinket, men rigtig godt nytår herfra..

    Skøn video og håber i er kommet godt ind i det nye år..

    Krammer. <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Stort i lige måde Jeanette. Kram!

      Slet
  11. Rigtig godt nytår, søde Lisbeth!
    Elsker den lille video. Hvor er I coole og søde og smukke, I to.
    Jeg glæder mig for dig. At du mærker tro og håb spire, er fantastisk: )
    Knus fra Laila

    SvarSlet
    Svar
    1. Også rigtig godt nytår til dig kære Laila! Tak for de søde ord, den yngste af os går mere op i at være cool end den ældste ;) Ja det er fantastisk! - og på tide :)
      stort knus Lisbet

      Slet
  12. Dejlig og positiv afklaring at have til det gamle og nye år. Jeg er på samme vogn! Held og lykke :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak i lige måde! Og tak for din kommentar :-)

      Slet