onsdag den 15. marts 2017

Lige nu kan alting ske!








Denne tid på året er næsten det tætteste man som voksen kommer på uendelig:) Lige nu kan alting ske. Det hele ligger foran os. "Det hele" forstået som et halvt år, der måske bliver fantastisk. Forår, sommer, sensommer, indian summer? Måske kommer solen faktisk til at skinne uafbrudt de næste seks måneder. Måske bliver der endeløse utallige lyse varme aftner? Måske bliver det sådan et år, hvor man i slutningen af september glæder sig til at kunne trække i jeans og en striktrøje (det 'er sket!)

Måske. Endnu ved vi det ikke, men en ting er sikkert: skønhed er på vej! En overflod af blomster de næste mange, mange måneder. Grønt, grønt, grønt. Lys himmel. Blåt hav :)  

Glædelig midt marts :)









12 kommentarer:

  1. Åh, hvor jeg glæder mig til det grønne, grønne lys! ❤️

    SvarSlet
  2. Ja, det gør jeg også! 😊

    SvarSlet
  3. Og glædeligt forår til dig, søde Lisbet ♡

    SvarSlet
  4. Smukke billeder :-) jeg glæder mig også til det der kommer. Prøver dog mest at være i det lige nu - og nyde det. Kh. Birgitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Det lyder bestemt også som en rigtig god strategi 😊
      Kh Lisbet

      Slet
  5. Der er skønt i jeres have lige nu. Det allerbedste er, at du har fundet overskud til at gå ud og indfange foråret med alle sanser - og med kameraet, så du kunne dele med os. Også glædelig marts til dig!

    Hilsen Elna

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Elna
      Tak fordi du tager dig tid til at skrive dine opmuntrende og dejlige kommentarer!

      Kh Lisbet

      Slet
  6. Håber du får en dejlig forårsweekend! :-)

    SvarSlet
  7. Tak i lige måde Ellen Kathrine :)

    SvarSlet
  8. Tak for alt det du giver, Lisbeth. Alt det du deler med os.
    Jeg er fuldstændig vild med dine mos billeder. Og det med træstykkerne. Som små eventyr at gå på opdagelse i. Det er sjovt, at man kan skabe så sanselige billeder.
    Det er en tid for drømme og fornemmelser. Jeg ønsker for dig, dit næste halve år bliver lige så vidunderligt og varmt, som du skriver det.
    Jeg ved, du kæmper, og jeg synes, du er så sej.
    Mange bedste hilsner her fra stormdiserne på Fyn


    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg bliver helt rørt Laila - for du har jo ret.
      Jeg elsker også mosset, som er vores "græs"plæne og fornemmelsen af små miniatureverdener. Tid for drømme og fornemmelser, ja <3 Må foråret også bringe meget godt din vej på Fyn!
      Knus Lisbet

      Slet