torsdag den 7. september 2017

At finde mening og inspiration i det banale




September. Som udgangspunkt en måned jeg godt kan lide. Vejret slog dog om ret brat og blev koldt og efterårsagtigt. Min krop brokker sig over vejrskiftet og gør ondt. Jeg bliver muggen over ikke at kunne foretage mig noget og har i det hele taget ikke været så cheerful de sidste par dage. Jeg havde egentlig tænkt mig at springe bloggen over i denne uge (min plan har altid været at blogge en gang om ugen, selvom det ikke altid bliver sådan) men så læste jeg et blogindlæg, der tager udgangspunkt i en artikel med titlen: "You´ll Never Be Famous - And That´s O.K". Det blev jeg opmuntret og inspireret af, så nu sender jeg linket videre til jer med ønsket om en god septemberdag <3

Finding Meaning and Inspiration in the Mundane





8 kommentarer:

  1. Tak for link. Jeg vil straks gå i gang med at læse :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Velbekomme. Håber du synes om det :-)

      Slet
  2. Jeg blogger masser af dage uden intention om at blive 'kendt' eller leve af at blogge... :-) Jeg gemmer link, til læsning en dag med god tid. Kh. Birgitte

    SvarSlet
  3. :) Det jeg mente i forhold til bloggen var faktisk også bare, at jeg ikke synes, jeg havde noget på hjerte, før jeg læste blogindlægget og fik lyst til at dele det :) Det er ikke så langt, men man skal selvfølgelig ikke have overskuddet til det!

    SvarSlet
  4. Min krop kan heller ikke lide vejrskift og jeg må indrømme, at humøret også lider lidt under kulden og regnen, så jeg kikker på dit link og håber det også kan muntre mig lidt op :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej og tak for din kommentar :) Det kan jeg selvfølgelig ikke love, men det håber jeg, at det gjorde :) Det der opmuntrede mig var, at selvom der er meget jeg ikke kan, kan jeg godt leve et liv med mening, værdighed og godhed - også selvom CNN aldrig dukker op for at dokumentere det!

      Slet
  5. Hej Lisbet
    Det er en god artikel og værd at huske på. Og dit indlæg er godt!
    Ha en god septemberdag
    Knus Anette

    SvarSlet
  6. Tak kære Anette og tak for din hilsen!
    I lige måde :) Knus Lisbet

    SvarSlet