lørdag den 30. september 2017

Glæder i september


Septemberlys ...



Tehylden. Hverdags-hygge for både pigerne og jeg ...


 

Blomster, altid blomster



Forventningsglæde er et fast indslag i september




Glad pige klar til fødselsdag



Det her spil har jeg hygget mig med at få bank i rigtig mange gange i september.



Og et godt grin:
Jan drillede godmodigt Alberte med et eller andet og fik den ultimative sviner tilbage: "det er ikke mig, der går i farverigt tøj!"

Så er alt bare sagt, når man er 10 år og går op i mode!





12 kommentarer:

  1. Åh jeg elsker 'hvem er hvem'. Et virkelig afslappende spil, som ikke tager alverdens tid. Vi har det stadig, trods vi ikke spiller det så ofte mere. Kh. Birgitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Lige præcis Birgitte! Det kræver ikke den store hjerneaktivitet, men er hyggeligt alligevel :)
      Kh Lisbet

      Slet
  2. Hvor er hun skøn jeres pige, Lisbet. Og så stor nu ! Og hæhæ den må virkelig ha´ ramt Jan dybt, den bemærkning;)
    Knus til dig og jer<3

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Laila ❤ Ja, han tog det meget tungt ;)

      Slet
  3. Et fint motivvalg - passer så godt til overskriften.
    Det er da livsbekræftende på højt niveau, at man kan putte nogle kedelige tørre løg i jorden og så gå hele vinteren og glæde sig til forårets blomsterflor.
    Håber du får en god weekend!

    Hilsen Elna

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have Elna. Jeg er helt enig: at vide at de ligger der under jorden hele vinteren og bare venter på at give den gas med skønhed til foråret. Det elsker jeg!
      Tak i lige måde :)

      Hilsen Lisbet

      Slet
  4. Du har da haft meget at glæde dig over i september :-) Jeg burde også have købt forårsløg, for deres små bitte spirer og senere blomster er nu så fine at gå og få øje på i det tidlige forår, men nu når jeg det vist ikke.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja :) forholdsvis enkle ting måske, men ikke desdo mindre ting, jeg virkelig har glædet mig over. Der kan lægges blomsterløg længe endnu, så hvis du orker, kan du sagtens nå det :)

      Slet
  5. Så mange dejlige glæder.. <3
    Håber i får et skønt efterår.

    Knus <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja :) Tak skal du have Jeanette og i lige måde <3

      Knus!

      Slet
  6. Åh ... bliver helt sentimental :) Det spil spillede jeg rigtig meget med mine piger da de var små :)
    Dejlige billeder du viser, det lille træ øverst er virkelig fint :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er også et hyggeligt spil :) Også selvom det er "fra 6 år" og ingen her længere er så små :)
      Det lille træ er en bitte selvsåer, jeg fandt i haven for nogle år siden, som nu er ved at vokse sig stor :)

      Slet